Måndag

Idag ska jag gå på stan med Emma och köpa dom underbara skorna från din sko. Jag kan inte sluta tänka på hur snygga dom var! Kommer nog bli mina favorit skor. Dom andra högklackade skorna jag köpte på din sko har jag aldrig använt. Är ännu lite ovan på att gå i högklackat. Men jag blir bättre och bättre. Jag har ett par högklackade stövletter som jag kan gå i utan några problem. Och dom skorna jag ska köpa idag har ungefär lika hög klack. Så jag hoppas att jag kommer kunna ha dom imorn! Det måste jag. Men det ska bli regn imorn. Jag vill inte förstöra dom. Om det inte blir reg så har jag dom. Om det blir regn så har jag ballerinaskor. Funderar på att köpa ett par gula från din sko. Dom var super coola! Men jag kan inte köpa 2 par skor samma dag. Eller? Jag får se. I första hand ska jag köpa dom högklackade. 

Föresten så färgade jag inte håret igår, som tur var! Ska göra det hos frisören. Men först ska jag fråga om jag skulle kunna passa i det.

Oj. Nu har jag suttit här på tok för länge. Ska ner och möta upp Emma på stan. Har inte gjort iordning mig. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du sölar när du ska möta mej :P

2007-08-20 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0