Lördag

Jag vill hitta på nått roligt idag. Men mina kompisar har annat för sig. Dom jobbar eller så är dom med nån annan. Jag vill på stranden. Men jag är vi pappa nu, och det är så långt till stranden. Ska nog sola på uteplatsen. Det är ju riktigt fint väder ute idag. Vill hinna bli lite brunare innan skolan börjar. Och så vill jag köpa nya kläder! Och skor! Och väskor! Emma köpte en jätte snygg väska igår när vi va på stan. Jag la undan ett par jätte snygga skor på din sko. Ska köpa dom på måndag när barnbidraget kommer! Här är dom:

image327

Snygga va? Egentligen skulle Emma ha dom, men dom fanns bara i 38, och dom var för små för henne, men passade perfekt på mig! Stackars Emma. Men dom kanske får in fler snart.

Nu bara måste jag ut och sola! Sen visar jag resultatet av slingorna jag gjorde igår kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå dösnygga skor.. synd ingen i min storlek bara!:( KRAm

2007-08-18 @ 22:59:36
URL: http://chokladedream.blogg.se
Postat av: D

fina skor =)

2007-08-22 @ 19:29:32
URL: http://doden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0