Blir rent ut sagt FÖRBANNAD

Jag blir så jävla trött på alla lögner! Blir sviken om och om igen! Hur fan ska jag kunna lita på folk? Alla säger att jo men lita på mig, sen händer det ändå så in i helvete med skit! Fy fan va jag blir arg... Åhhhhh... Varför blir allting bara så jävla fel hela tiden? Ingen har något bra svar på den frågan. Fy fan för svikare! Trött på alla falska människor i mitt liv.. (De som inte gjort något fel vet om det, så ta inte åt er!) Jag vill bara gå fram till vissa personer och ge dom en jävla smäll rakt i ansiktet, för det har vissa gjort sig förtjänta av... Sluta ljug för mig och berätta sanningen istället!!!! Ska det va så jävla svårt??

ÅHHHHH!!!!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0