Väldigt trevlig fredagskväll

Neeeeeeeeeeej jag hatar den här fredagen!!! Har feber och är magsjuk.. Fy. Hatar det här. Sommaren har precis börjat. Vill man vara sjuk då? Nej tack! Jag är både rastlös och trött som fan på samma gång. Usch. Stackars mig!? Eller inte. Det är en dag imorn också. Då kan jag vara ute och njuta av det förhoppningsvis fina vädret, om jag är frisk imorn vill säga.. Jo men det är jag! Det bestämmer jag nu!

Hu vilket tråkigt inlägg det blev.. Men jag har feber och yrar som jag alltid gör när febern slår till. Oftast vet jag inte vad jag pratar om eller varför. Så därför tänker jag gå och lägga mig på soffan nu!! Hehe :)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0