Shit happens when you party naked!

Nu jävlar ska jag va nykter fram tills nästa gång jag blir onykter!
Ehh.. Fanns ingen som helst mening med den meningen. Jag har för tråkigt för att veta vad jag skriver. Borde vara emot lagen att va så här uttråkad. Eller är jag uttråkad? Hmm. Kanske, kanske inte..
Det var så jävla längesen jag skrev i min blogg så jag har nästan glömt hur man gör. Not good, not good at all! Måste bli lite bättre på det här med skrivandet. Älskar ju att skriva. Gäller bara att jag har något att skriva om. Oftast blir det väl bli sånna här meningslösa inlägg. Ibland vill jag bara slå mig själv lite så att jag blir normal. Meeeen det kommer aldrig hända!!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0