Tjenna

Nu har jag inte skrivit på ett tag... Har varit fullt upptagen med skolan. Har börjat ny klass. Omvårdnad. En fett bra linje! Är så jävla glad att jag kom in på den. För ett år sen trodde jag aldrig att mitt liv skulle kunna bli bra igen. Det har varit en lång och jobbig kamp för att komma dit jag är idag. Än är jag inte framme på riktigt, men har kommit en bra bit på vägen i alla fall. Jag tror att jag kommer behöva kämpa många månader till innan allt är som vanligt igen. Är bara glad att jag överlevt trots alla sjuka saker som hänt.. Nån dag när jag känner för det så tänker jag dela med mej av mina upplevelser. Förhoppningsvis kanske någon annan kan dra nytta av det jag berättar. Allting går alltid att förändra till det bättre!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0