21 September

Hej hej!
Sitter här på min säng och kollar på family guy. Funderar på vad man ska skriva om här i lilla bloggen. Skriver typ aldrig längre :P Hehe... Har varit ganska upptagen med skolan och allt annat tjafs. Då och då tänker jag på bloggen, men kommer aldrig på nånting att skriva. Då är det ju ingen mening med det.
Anway, idag har jag varit i skolan, haft matte, samhällskunskap och medicinsk grundkurs. På sistnämna lektionen fick vi träna på att läsa av blodtrycket på varandra. Det gick väl bra, men tror att jag läste av lite fel, för annars skulle Frida haft 80 i puls :P Inte så vanligt kanske... Haha. Måste ha gjort fel xD Efterblivna? Näää...
Efter skolan träffade jag Micke =) Hur mysigt som helst... I'm HAPPY! Ibland önskar jag att det gick att stanna tiden....
Har varit sjuk hela helgen. Feber och skit... Usch. Efter skoldagen idag känner jag mej sliten som satan. Funderar på att sova snart :P Först ska jag kolla på kläder. Hehe!

Laaaaater!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0