¤&/¤%Ydfjhoejåp

Pappa kom precis hem och berättade att han var ungefär 5 min från att bevittna en misshandel!!!!! Helt sjukt. Tre killar gav sej på en fjärde kille och slog honom med en pinne och sparkade sen på honom när han låg ner! Asså hur fegt är inte det??!! Åh gud va arg jag blir! Man kan inte gå ut genom dörren här utan att det händer nått... Blä nu flyttar jag. Nu på en gång! Eller inte. Jag trivs ändå här. Förstår inte hur det går ihop. Haha. Det är nog jag som är bakom flötet. Har nog umgåtts för mycket med min lilla dum-Linnea ;) Puss på dej!! Älskar dej det vet du.
Nu måste jag lugna ner mej så jag kan somna. Känner mej väldans uppspelt. Vet ej varför!!!!!
Sorry

Peace out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0