Woho

Hellu! Har inte skrivit nått i bloggen sen i förrgår. Shiet.. Igår storstädade jag mitt rum!!! Tog mej äntligen tid för att göra det! Meeeen då är det klart att allting ska va emot mej!!! Först skulle jag dammsuga, men dammsugarpåsen va full och vi hade inga nya hemma! Gaahhh! Jag sprang runt i rummet och försökte dammsuga ändå men ingenting sögs upp. Haha. Då tänkte jag att jag kunde torka golvet lite extra nogrannt istället! Fixade fram hinken och fyllde den med vatten och hällde i rengöringsmedel. Sen när jag skulle hämta moppen så va den borta!!!! Jag letade i hela lägenheten men den va spårlöst borta! Förstå att jag blev frustrerad då! Så jag torkade hela mitt golv förhand med några trasor. Usch! Det tog mej sammanlagt 4 timmar. Om inte dammsugarn och golvmoppen hade vart emot mej så hade det bara tagit max 1 timme!!!! Haha.... Men nu är mitt rum städat och fint! För första gången på länge.

Dumma dammsugare.. En dag ska jag få min hämd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0