Seg

Gud vilken seg helg det har varit. Jag har inte gjort ett skit. Bara tagit det lugnt. Men det är skönt ibland. Jag har varit mycket ensam, och det var ganska längesen sist. Förut fick jag panik om jag inte gjorde nånting på helgerna. Men nu tycker jag att det är trevligt att sitta hemma. Haha. Hade någon sagt till mej för ett år sen att jag skulle börja sitta hemma på helgerna hade jag bara skrattat. Då var det festa varje helg som gällde. Nu vill jag nästan hellre stanna här hemma och se film, ta det lugnt och slippa stressa omkring. Festa hinner man väl göra. Fast jag festade faktiskt i fredags. Men innan det så var det nägra veckor sen sist. Bara för att jag ville sitta hemma igår så skrev massa folk och bad mej komma på fest eller förfest eller efterfest. Haha.. Kanske nästnästa helg ;) Nu ska jag se lite på Ensam mamma söker. Tjohej... Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0