Lite av varje

Kollar igenom bilder på min dator. Hittar massa kul!!



Jag med långt mörkt hår. För typ 2 år sen.




Med långt blont hår. För ungefär 3 år sen.




Med kort mörkt hår för 2 år sen. Fråga inte va jag gör med handen för det vet jag inte...  =P




Jätte kort och mörkt!! 2 år sen. Haha herregud. Tänk att jag har haft så kort hår...




Ganska kort, ganska långt. Ljus brunt. Det va nu i somras.


Vad passar jag bäst i? Har haft kort och blont också men hittade inga kort på det...
Vill göra nått kul med mitt hår nu. Det ser hemskt ut ;O
Vad ska jag göra???!! Help me!

Peace
 <3


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tycker du passar bäst i svart =) <3

2009-11-12 @ 19:17:14
Postat av: You know ;)

Ett ord : LEGOFRILLA!

2009-11-16 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0