I'm happy!

Idag gick jag och Linnea på stan ett tag. Hittade massa, massa fina kläder! Men utan pengar kan man inte handla.. Pappa har mina pengar så att jag ska kunna spara till Thailand. Bara 23 dagar kvar till välförtjänt semester i värmen!!! Gud va jag längtar. Ska bli så skönt att slippa kalla Gotland! Det snöade häromdan och snö gör mej deprimerad!!! Usch och bläää. Tur man har en sån snäll farmor som bjuder på resa (=

Just det! Idag ska jag försöka sluta röka (igen). Hoppas jag lyckas denna gången.. Heh. Har nikotin plåster hemma, tror jag. Det måste kollas upp.. Tog min sista cigg för ungefär 1 timme sen. Känner inget röksug alls faktiskt. Håller tummarna för att suget inte kommer tillbaka!
Nu ska jag kolla vad som går på tv innan jag somnar. Börjar bli riktigt trött..

Good night!



No more!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0