Fyyy

Fy på mej själv! Har missat skolan både idag och igår. Fy, fy, fy Emelie!!! Vetifan vad jag ska göra. Ska ha möte idag på skolan. Sen får jag se om jag ska byta linje eller vad jag ska göra. Usch.. Blir så trött på all skit.
Snart blir det iaf Thailand! Ska bli så jävla skönt att komma bort från all kyla. Det snöade förresten förut. Blev ganska förvånad. Här på Gotland snöar det nästan aldrig. Speciellt inte i november. Skumt. Vart är världen på väg? Snö i november! Ett mysterium..
Såg på nyheterna imorse att svininfluensan har brytit ut på allvar nu. Antalet smittade har dubblats på väldigt kort tid. Usch! Jag vill inte bli sjuk.. Hoppas det ännu finns chans att ta det där vaccinet! Börjar bli ganska nojig för det där nu.. Får väl se till bara sitta hemma och glo =P
Nu blir det kaffe och cigg som vanligt!
See ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0