Fy fan

Åhhhh jag har maginfluensa eller nått liknande!!!! Fan.. Har haft skit ont i magen sen i fredags... Missade den där jävla festen som jag hade sett fram emot hur länge som helst... På fredag kvällen kände jag tidigt att jag började få ont i huvet, men jag trodde att det skulle nog gå över efter ett tag. Men det blev bara värre och värre. Så jag fick be pappa hämta mej =( Fy va tråkigt. Ville såååå gärna gå på den där festen. Jag hade klätt upp mej i min snyggaste svarta klänning, en skit snygg kort glansig jacka som va vinröd, stor pälsjacka utanpå de, höga stövlar, min nya snygga väska från ellos med fransar på och massa smycken. Stod och fixade mitt hår jätte mycket. Allt i onödan.. Men jag hade iaf trevligt på förfesten =) Jag kanske verkade ha skit tråkigt, men det berodde på min jävla huvudvärk. Jag vill bara att det ska gå över! Har ännu ont i magen och kan knappt äta. Bläää... Orkar inte va sjuk! Måste gå i skolan imorn ju.. Ska verkligen försöka att komma iväg. Men ja vill inte riskera att smitta någon heller =S Det är inte alls kul att må så här vill jag lova! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0