=D

Åhhh vilken lång dag det har varit! Eller inte. Vaknade kl 14 idag. Asså hur knäpp får man bli???!!! Sover bort hela skoldagen. Jajajajaja.. Kan inte göra nånting åt det nu =( Fick stressa iväg till sjukhuset nästan direkt för att ta vaccinet inför Thailand. Jag hatar sprutor!! Det gjorde ont. Blev öm i armen och svimfärdig. Men det gick över fort. Jag klarar aldrig av att ta blodprov. Då svimmar jag. Men vanliga sprutor går oftast bra. Jag måste verkligen lära mej att stå ut med spruthelvetena. Sen när jag blir sjuksköterska kommer det ju aldrig funka om jag svimmar varenda gång jag ska ge nån en spruta. Haha. Skulle va just snyggt.. Men jag tror inte att det blir nått svimmeri om jag tar på nån annan =P Det hoppas jag inte iaf... Hah..
Nu ska jag fortsätta kolla på Ullared!! Jag älskar det stället =D Men programmet suger. Nödvändigt att göra ett program om en affär...
Hihih...



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0