Ajaj

Jag tog den dumma svininfluensa sprutan igår. Fyy va ont det gör i armen!! Har mått illa och vart svimfärdig hela dagen igår och idag. Det blir bara värre och värre i armen.. Usch! När jag tar på stället där jag fick sprutan så känns det som om armen ska ramla av för det gör så ont =P Haha. Men man ska väl inte klaga. Finns dom som har fått värre biverkningar. Jag har inte haft feber som tur är. Men annars har det varit ett helvete med armen i natt. Vaknade flera gånger för att det gjorde så ont. Blä.. Men jag slipper antagligen få den där jävla influensan! Har hört att man kan få den ändå. Men det gör inte mej nånting! Jag tog sprutan för att jag vill minimera smittrisken inom min familj. Jag vill för allt i världen inte att min lillasyster ska få den! Så jag tog sprutan för att skydda familjen, inte skydda mej själv. Känner mej verkligen osjälvisk (=
Nu måste jag klä på mej. Kan inte sitta i pjamas hela dagen.. Hehe.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0