16 November

Jag kom iväg till skolan idag!!! Wow.. Duktigt Emelie! Dessutom har jag bara rökt ca 1 och en halv cigg idag! En applåd för mej ;D Röksuget sitter ju ännu kvar lite, så jag har bestämt att jag ska röka så sällan som möjligt så man vänjer av kroppen med nikotinet. Klarade att vara rökfri hela helgen =) Men i skolan gick det verkligen inte att låta bli. Usch va jag hatar cigg! Varför finns nikotin och tobak??!! Blir galen. Åh jag vill så gärna sluta, men jag känner inombords att det kaaaanske inte kommer gå =/ Jag får försöka övertala min hjärna om att det inte funkar med rökningen. Pengarna och min hälsa försvinner ju helt.. Blä. Jag tänker städa lite. Då fokuserar jag tankarna på det ist..
Stääda stääda.. Tur att musik finns!
Just nu lyssnar jag mest på dessa låtar:

Beyonce - Halo
Guns n' Roses - Don´t cry
Lenny Kravitz - Are you going to go my way
Rolling Stones - Jumping Jack flash
Metallica - Hero of the day
Michael Jackson - Billy Jean, Man in the mirror, The way you make me feel, Beat it
Nationalteatern - Bara om min älskade väntar
Laleh - Bjurö klubb
Placebo - Where is my mind
Kapten Röd - Alla låtar från albumet "Stjärnorna finns här"!

Yeah.. Nu ska jag försöka ragga en cigg och sen blir det städa!!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0