12 november

God morgon! Usch va jag känner mej seg idag. Vet inte varför. Det kan ju bero på att jag är uppe så "tidigt" idag. Haha. Vaknade kl 7 för ovanlighetens skull. Känns jätte skumt att va vaken så tidigt!! Brukar inte vakna förens framåt kl 10 ungefär. Jag måste verkligen ta tag i skolan nu! Kan inte stanna hemma mera nu. Fan. Snart blir väl studiebidraget indraget. Vad ska jag göra då liksom? Ingenting att leva av. Får börja samla pantburkar =P Haha..
Nu ska jag ta på mej ett nikotinplåster. Slutade ju att röka igår. Fan va jobbigt det är!!!!! Vill bara springa över till Frida och sno en cigg av henne! Men det ska jag inte. Den här gången ska jag klara av att sluta röka. Jag hoppas verkligen att det går!!!! Jag och Linnea diskuterade cigg igår och hur mycket pengar vi lägger på det varje år. Jag räknade ut att det blir runt 15000. Herregud!!! Tänk vad man skulle kunna göra för dom pengaran iställe!!! Vill knappt tänka på det... Men nu fan ska jag klara att sluta!!


Kommentarer
Postat av: LINNNEAAAA

bra du ska klara det. Här har du adressen till min blogg din tönt:).

2009-11-12 @ 20:00:56
URL: http://spirrea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0