Helt slut

Jahapp. Så var den här julen överstökad. Känns ganska skönt. Jag har ätit alldeles för mycket mat känns det som! Haha.. Har säkert gått upp några kilon ;)
Jag har tydligen varit väldigt snäll i år, eftersom att jag fick massa fina julklappar! Tack tomten! :D
Fick en skiva av mormor som jag har lyssnat på hela dagen. Speciellt en låt:



Linda Sundblad - 2 All My Girls

Kan verkligen inte sluta lyssna på den! Den är där inne i min hjärna och bara spelas om och om och om.. Haha ganska irriterande. Men den är jävligt bra!!

Nu ska jag se film =)
Den där nya gulliga filmen Upp! Fast ska se den på engelska. Gillar inte att se tecknade disney filmer eller andra tecknade filmer som dom har översatt till svenskt tal. Alla roliga repliker blir nästan förstörda då. Ska man se tecknat så ska man se orginalet ;)

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0