Gahhh

Igår klippte jag mig! Det blev mycket kortare.. Så klippte jag lugg också! Fint, fint! Blev hel nöjd. Efter klippningen så handlade jag massa på mellandagsrean! Guuud va mycket fint jag hittade ;D Hih.. I'm happy 2day! Men har lite ångest inför imorgon.. Nyårsafton ;S Tycker nästan inte alls att det ska bli kul.. Jag vill va 18 nu nu nu nu!!!!! Men det är bara lite mer än 2 veckor kvar ;) Sen jävlar! Krogen varje dag! Eller inte.. Men varje helg kanske! Hehe..
Åhhh jag ska färga håret imorgon! Glömde köpa färg idag, så jag får fixa det i morgon.. Ska åka iväg på fest kl 16.00, och innan det ska jag hinna färga håret, gå på ÖB, gå på Rusta, välja kläder, sminka mig, välja smycken, osv. Blä.. Måste gå upp kl 7 imorgon bitti. Haha. Hur ska jag annars hinna? Hmm.. Jag är inte direkt den snabbaste människan i världen.



Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0