2 dagar kvar!!

På fredag drar jag! Då blir det hej då Sverige, hej hej Thailand!! Längtar som fan! En sak som är mindre rolig är att jag är sjuk..! Fyyy.. Har ont i halsen, ont i bihålorna och ont i huvudet. Känns som jag ska svimma när som, och jag är jätte hängig. Usch! Dessutom har jag missat skolan både idag och igår. Har varit ganska nedstämd dom senaste dagarna. Det kan bero på att imorrn så är det exakt 2 år sen min morbror Mattias dog =( Inte kul. Dom här dagarna har bara varit skit. Orkar inte göra nånting. Blä.. Men idag måste jag förbi polisen och hämta ut mitt nya pass. Sen ska jag hänga undan en jacka på Vila, som mamma ska köpa i julklapp till mig. Hehe. Det fanns bara 1 kvar i min storlek i måndags. Hoppas den inte är såld. Då blir jag inte glad!!

Nu ska jag försöka piggna till. Proppa i mig några värktabletter, så kanske all värk försvinner.. Man kan alltid hoppas..

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0