Herregud

Åh va fan ska ja göra me mitt liv... Känner att d börjar dra ihop sej nu.. Snart kmr ja inte längre ha nått val.. Fett störigt.. Ja måste välja nu! Men valet är svårt.. Normalt liv, gå i skolan, göra precis som pappa säger o va hemma hela kvällarna. Lr va me alla polarna, leva livet o göra precis va ja vill.. Åhh blir galen. Vill inte att mina föräldrar ska må dåligt pga mej liksom.. Faan... Ja behöver väl mer hjälp från mina gamla polare. Dom som verkligen känner den riktiga Emelie!!! Så som ja va förut.. För nåra år sen. Vill inte bli den Emelie igen.. Men samtidigt märker ja hur folk snackar om mej... Hur konstig ja blitt o bla bla bla... Orka att folk snackar så jävla mkt SKIT! Ja gör väl va ja vill me mitt liv, lr? Vrf lägger sej folk i? Folk som inte ens behöver bry sej... Ja blir ju glad av att mina vänner bryr sej, men folk som inte känner mej ska fan inte säga nått! Kanske ja umgås me fel folk, gör fel saker, dricker för mkt. Men whatever. Ja orkar inte bry mej... Faktiskt....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0