Gråt dina tårar

Denna låt handlar om kärleken till dej,
tomheten du lämnade som finns här inom mej.
Det känns som de var nyss, kanske redan igår,
som du låg här i min säng och jag ruffsa till ditt hår.
Det är bara inför dej som jag kan vara den jag är,
jag kan vara mej själv utan nått besvär.
Jag kollar i dina ögon, kristaller som är klara,
utan dej vet jag inte vad jag skulle vara.
Det är med dej som jag hör hemma,
 med dej som jag ska va.
Men nu när jag är utan dej så mår jag inge bra.
Jag trodde du var ärlig du sa; Du och jag föralltid.
Du var hela min värld, du var mer än allting.
Allt som jag tänkte på, tänker på än, 
är att jag vill ha dej tillbaks hos mej igen.
Men det finn vissa drömmar som man inte kan nå,
och det finns vissa känslor som man inte kan förstå.
Jag älskar dej, jag saknar dej.
Kommer aldrig glömma våra dar..
Jag vet att allt som jag säger,
  jag vet allt som jag sagt,
du är den bästa kompisen jag nånsin haft.
Det fann en tid i livet som vi dela med varann,
vi gick omkring tillsammans och höll varann i hand.
Jag bara sitter hemma eller går omkring,
tänker på dej kan inte göra någonting.
För hur mycket jag än hoppas så är du inte här,
och hur mycket jag än gråter så tog du farväl.
Du är en underbar ängel som kommit ner,
men för mej är du allt, allt och mycket mer.
Tänk när jag låg där och hörde dina hjärtslag,
tiden med dej, fan den är oslagbar.
Låtarna vi sjöng tillsammans kommer jag ihåg,
skämten som vi skratta åt och filmerna vi såg.
Första kyssen minns jag väl, den kommer jag ihåg,
vi satt på min sängkant och var väl ganska små.
Jag älskar dej, jag saknar dej.
Kommer aldrig glömma våra dar........
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0