This is true.. I will always love you!!!

Ugglar med mina vänner mobil och ipod. Vi har det väldigt trevlig. Pratar mest om vädret och hur våra sexliv är och sånt roooligt.. Dom är riktigt trevliga faktiskt. Och förresten jag åt en rosa makaron till mat. Sen hoppade en vildkanin rakt ut ur teven och började bita Thommie i benet. Tillslut fick jag loss den genom att slå den i skallen med en tampong. Men fuck, det var ingen tampong kom jag på. Det var ju en ciggarett. Så då har jag alltså använt ciggaretter istället för tamponger... Uhhhh mysigt... Uah!!

Faaaaan äppel säsongen är inte här ännu!!!!
Give som motherfucking apples now, kvinna!!!


Kan någon förklara för mej vad jag egentligen vill förmedla med den här texten?
Kanske att makaroner inte alls är rosa.. Och att det inte finns vildkaniner!!!
Men resten är så sant det kan bli!!! Loooovar!

Kommentarer
Postat av: Emma

jo de klart de finns vildkaniner, men de finns några konstiga människor som kallar dom harar:S och Äppelsäsongen är väl aldrig över?!:O
PS: Ett äppel om dan håller doktorn på stan!

2008-03-19 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0