Balahir

Vaknade precis . Hehe.. Glor på film. Monster till svärmor. Har sett den typ tiotusen gånger ^^ men den är ganska bra xP         Åhhhhh jag behöver nånting som smakar gott som inte är särskillt bra xS Ehhh fatta noll typ liksom... Men de är de som är meningen x)                  Driiiiicker teeeeeee! Svartvinbärste! Känner för att sjunga och spela gitarr! Men orkar inte... Ska äta frukost nu, sen duscha.. Kanske ut efter de. Gåå runt på stan. Hittade ju mn dröm jacka igår och jag MÅSTE ha den!!!! Ska nog gå och kolla om den är kvar senare idag!!! Jag måste köpa den när jag får pengar x) Blev helt förälskad i den!!! Gick och kollade på den igen igår kväll när jag och Madde va ute och gick på stan ^^ Den är så jävla snygg!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!

^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0