Mjau

Har precis lekt lite med Thommie. Färgade hans hår. SVART!!! Inte hela.. Bara litegrann.. Ehm. Men de va snyggt ;)
Jag stannar i stan ikväll också för jag orkar inte åka ut till slite.. =/  Sry...

Imorn ska jag iaf leka med Linnea =)  Gå på stan, och jag hade tänkt sola lite också. Vill bli brunare.. Fast jag är redan ganska brun. Brunare än Emma iaf ;P Haha....

Åhhh jag vet inte vad jag ska skriva. Har inget mer intressant att berätta just nu. Ska försöka lägga ut auktioner på tradera. Måste sälja mina två par högklackade skor =( Dom är för stora... Jag älskar dom verkligen men jag kan inte gå runt med för stora skor som jag tappar hela tiden.. =(
Jaja... What to do.. =S

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0