Lite småhungrig

Jag vil ha MAAT!!! Hoppas pappa dyker upp snart med mitt maxmål ;D Har inte ätit på max på flera dagar.. Har vart i slite hos mamma superduper länge!!! Ända sen i tisdags.. Blää. De är så tråkigt där ute =(  Finns inget att göra.. I stan har jag ju nära till allt. Då är de mkt lättare att va med kompisar också. Linnea måste ju åka buss från Roma, och om hon ska till slite måste hon byta buss i stan.. Jobbigt.. Men nu är jag ju i stan så nu kan alla få komma hit till mej =) 
Tänkte ha ett litet party ikväll med saft och bullar. Och Gyllene tider! Haha!
Naj nu ska jag sätta mej vid bordet och vänta på segpappa.. Är sååå hungrig att jag skulle kunna äta vad som helst!!! Fast inte chips. De är jag inte sugen på  =P

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0