Juni, juli, augusti

Sommar!
Äntligen är det sommar =) De är jätte varmt ute på våran bakgård. Men solen har inte kommit dit ännu så de är skugga på bänken. Vill sitta där och sola, men måste vänta ett tag. Ska vänta tills Linnea kommer.
Jag har slutat röka nu förresten.. Ehm. Det går väldigt bra. (INTE) Men jag har bara rökt två cigg idag.. Sen kl halv tio. De är för mkt.. Måste försöka trappa ner iaf.. Ta en cigg var tredje timme typ.. Eller vänta tills jag är så röksugen att jag får abstinens. Typ skakar i hela kroppen och sånt där. Jobbigt... Aja. Vad ska man göra då? Måste ju sluta röka nu. De är så dyrt och jag har inte råd med de.. Hade vart skillnad om jag hade mer pengar. Då skulle jag kunna röka, röka, röka hela dagarna. Or not.. De är ju så jävla dåligt att röka. Men jag kan inte festa utan att röka. Jag kan inte gå på stan utan att röka. De är liksom ett måste. Jag är så van att alltid kunna ta en cigg. Jag älskar att röka!!! Men de suger.. Åhh!!

Nuu ska jag ta en cigg. Nää de ska jag inte. Jag ska ta något att äta.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0