Hej hej sommar

Shiiit de va längesen jag skrev i bloggen... Har typ inte tänkt på de. Har haft annat för mej ;P Men nu skriver jag. Hoppas Linnea blir nöjd. Hihihi... Imorn ska jag börja sommarjobba.. Ska väl bli ganska kul antar jag. Ska jobba på nån gård med massa små djur ;P Mahaha... Aja jag tjänar pengar så då spelar de väl inte så stor roll vad jag gör. Sen när jag får lönen ska jag ta hål i naveln och göra hårförlängning!!! ;D  Såå de är värt att jobba. Jag ska ha de i tankarna hela tiden så att jag kanske härdar ut ;P Men jag tror faktiskt inte de kommer bli så hemskt faktiskt.  (Sluta läsa över min axel Emma!!!)

Jag har slutat röka nu förresten ;D Fast de går inte så bra.. Hehe. Men jag försöker ;P Imorn måste jag sluta på riktigt!!!
Ehm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0