Händerna i taket!!

Solen skiner ute, men ändå så sitter jag inne vid datorn =P Men jag har faktiskt vart ute idag! Gått på stan i typ en halvtimme med Linnea. Hehe. Sen kom Thommie o störde... Blä. Då va jag tvungen att dra hem. Och nu orkar jag inte dra ut igen. Fast Emma kommer snart. Tänkte köpa vattenmelon. Gott.. x)   

Nu ska jag inte bo i slite på ett tag. Orkar inte. Jag stannar här i stan nu. Får se hur de blir sen.. Just nu mår jag bäst av att få va här i stan hos alla kompisar =)

Gjorde en onödig sak idag.. Köpte cigg... Fan, jag som skulle sluta. Jaja. Efter det här paketet slutar jag =P  Hehe.. Ska försöka sluta iaf. Fast jag tror inte de kommer gå =(  Får väl ge mej fan på att inte röka nått mer nu då!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0