Hmmm

Lyssnar på Kent (jag är inte emo, Emma!!!!!!!!)
Deras texter är grymt bra.
Brukar ligga på sängen och bara lyssna...
Så skönt.

Kent - Järnspöken

Nu luktar det bränt i mitt rum.. Hmm. Kanske är min plattång?
Nej den va avstängd..
Aja. Konstigt.. Har inget att skriva.. Så jag tänker lyssna lite på musik och kanske gå ut en sväng.. 
Måste komma bort härifrån. Jag blir galen! 
Skolan imorn tänker jag skita i. Jag orkar inte byr mej om mitt liv längre. 

Jag skriver alltid om mitt liv och om hur jag mår. Irriterande? I know. Men jag måste få skriva av mej de.. Hur ska jag annars få ut de?
Prata funkar inte. Spelar ingen roll hur mt jag än pratar om de. Jag gillar ine längre att prata, eftersom att de aldrig känns som att någon lyssnar. Eller så lyssnar dom ven fast dom inte vill. Och då känner jag mej bara helt dum i huvet. Så jag försöker att hålla allt för mej själv och bara förtränga allt.. Jag vet att de bara bir värre av de, men vad annars ska jag göra.. Jag vet inte längre varför jag mår dåligt, eller vad jag ska säga när jag pratar med psykologen. De är bara tomt i huvet just nu. Jag kommer inte ihåg nått längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0