2008

Nu är de 2 januari 2008.. Känns typ som år 2007, fast ändå inte.. De känns som att de kmr bli ett ganska bra år faktiskt. De började lite.. Hmm. Jaa vad ska man säga. De började lite.. Pinsamt. Kanske.. Aja ni fattar nog vad jag menar.. Hehe.. "Host, host"
Jaja. Men själva nyårsfirandet va ganska trevligt. Åt en pizza med Emma och Linnea, sen gick vi hem till Marcus och söp oss redlösa! Eller inte... Jag och Linnea va väl lite borta, men inte Emma.. Dom andra vet jag inte för jag va ju lite borta som sagt..
Efter tolvslaget drog vi ner på hamnen och hängde med alla tuffingar... "Host, host" (Igen)
Aj hu säger jag bara sen....

Nu blir det duscha och sen film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0