Like a rainbow in the dark

Det va så längesen jag skrev blogg nu så jag har värsta mycket inspiration! Kan inte sluta skriva. Fast det jag skriver kanske inte är så vettigt. Men ibland är det skönt att bara få sätta sej och skriva, skrvia, skriva tills det inte kommer upp nått i huvet att skriva längre. Som nu. Jag skulle kunna skriva flera tusen rader till, men det blir nog jobbigt att läsa sen. Hehe.
Har förresten känt mej lite gladare än vanligt idag  =)
Vet inte riktigt varför, men jag har några misstankar på vad det kan va ^^

Skulle gärna vilja skriva om allt som händer i mitt liv nu, men känner inte riktigt att jag vill att alla ska få reda på det.. Jag kan iaf säga att jag är deprimerad och inte går i skolan längre =/ 
Är orkeslös och känner att det inte finns någon mening med något..
Jag orkar inte ens träffa kompisar längre! Utom vissa, som är lite lättare att umgås med. Men mitt humör går upp och ner hela tiden. Ena stunden ligger jag i sängen och gråter, nästa stund sitter jag och skrattar så jag gråter med nån. Sen nästa stund kanske jag bara känner mej helt tom. Sen blir jag arg. Sen lite gladare. Alltid går det upp och ner... It's a hard life to live...

Aja. Nu ropar mamma att maten är klar!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0