Hard

Blev ingen film. Istället började jag kolla igenom bilder på datorn.
Har inte så många. Mest gamla kort på mej. Och gamla kort på mej och Emma. Hehe.
Sen hittade jag några kort på min döda morbror =/
Känns lite jobbigt att se.
Kan fortfarande inte riktigt fatta att han är död. Det känns så overkligt allting. Och idag så skulle mamma och Smilla gå ner i idrotthallen och kolla på krullis cup, men jag klarade inte av att gå dit. Det var där inne han dog. Han bara föll ihop under en innebandy träning  ='(

Ibland på kvällarna kan jag komma och tänka på honom, och då kan jag verkligen inte sluta gråta, för jag saknar honom så mkt.. Men de känns bättre nu än va de gjorde i början..
Det har snart gått 3 månader sen han dog..

image586

Du är saknad.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0