Fredag

Äntligen fredag. Helg! Supa! ;D Eller inte...
Inget supa för min del.. Fast man kan ju ha kul ändå ;D

Jag är tröööött.. Somnade sent igår. Heheheh.
Vaknade tidigt hemma hos Madde.. Hon skulle till skolan. Jag gick väl upp halv 10. Klädde på mej och gick hem. Och nu sitter jag här och har inget att göra.. Ska väl duscha. Känner mej väldigt äcklig av nån anledning xS

Imorn är det fest  =) Ska dit med Emma, Madde, Robin och Linnea  =)
Kommer bli kul! (Hoppas jag) Kan ju inte supa.. Men som sagt man kan ha kul ändå..
Jag får väl gå runt och låtsas att jag är full. Det är jag bra på.. "host, host"

Nu ska jag se på nån tråkig film.. Simpsons filmen kanske. Den ser jag på varje dag.
Jag borde skaffa mej ett liv xS
Men det får bli senare!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0