Den tar vi sa räven

Halli hallå.
Sitter i Slite och ruttnar..
Wish you where here..... Not gonna happen!

Ska snart ut och gå lite. Behöver lite tid för mej själv.
Sen kommer Thommie hit.. Typ första gången vi ska va själva sen vi gjorde slut.. Hmm.
Tänk, säger jag bara.. Det kan bli väldigt fel. Men jag vet inte vad jag vill. De är jobbigt. Ena stunden tkr jag så, sen nästa stund tkr jag på ett annat sätt. Kärlek är bara problem!!!
Är trött på kärlek nu.. Vill va singel, men samtidgt saknar jag någon att hålla om =/
Men jag tror faktiskt jag kommer hitta någon ny ganska snart. Finns väl några intressanta ;)

Party på g i helgen..? Hmm.. I hope so. Inge sup, men man kan han kul ändå. Right?? Ehhe..
Hoppas på att träffa nån snygging att ragga på ;)

Aja. Nog snackat om killar och sånt.. Ska se en film nu  =)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0