Sommar!

Åhhhh de har fan vart as nice väder dom senaste dagarna! Jag har solat hela dagarna ;P Nu är jag bruun som en pepparkaka. Love it. Jag blir brun jätte lätt så jag behöver bara sola i några dagar sen är jag superbrun ;P

Imorn blir det säkert regn... Men det gör typ inte så mkt. Jag ska träffa min special-lärare för första gången och typ träna inför nationella proven i engelska och matte.. Scary.. Men jag vet att jag kommer få bra betyg på roven. Jag är bra i skolan så länge jag är där. Men jag pallar inte att ta mej dit =/ Don't know why..... Jag är inte lat eller försöker skita i skolan om nu någon tror de :O Jag kan bara inte få iväg mitt arsle till skolan.. Såå jag ska få gå till skolan en timme i veckan. Varje måndag mellan kl 13-14. Så ska jag få läsa igen lite =)   
Efter skolsaken ska jag leka med Natta ;D  Vill grilla om de är fint väder!!!!!! Hoppas på de bästa.. Började nästan regna förut när jag cyklade från Alex :O  Konstigt väder... Ena dagen är de typ 25 grader och strålande solsken, sen nästa dag regnar det och är kallt som fan...

Aja. Nu har jag så ont i halsen att jag inte klarar av att sitta här längre! It's killing me!!!
 God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0