Toorsdag

Idag träffade jag Madde efter skolan. Vi gick hem till mig en stund. Sen cyklade vi iväg till Reno kiosken för att träffa hennes kille. Har aldrig träffat honom tidigare. Scary. Efter det så gick vi på stan en stund. Jag hälsade på Emma inne på Lindex idag igen. Sen in på h&m där jag träffade Charlotte. Pratade bara en liten kort stund. Var tvungen att hitta leggings innan bussen gick. Men jag hittade inga på h&m, så vi gick in på Cubus istället. Där hade dom inga heller. Men tillslut hittade jag ett par inne på Bikbok för 129 kr. Jag hann inte prova dom, så jag tog bara ett par, betalade och sprang till bussen. Nu har jag provat dom och dom satt perfekt. Tänkte ha dom imorn i skolan, och kanske på Maddes fest på kvällen. Till det ska jag ha min gråmönstrade klänning från Vero Moda, örhängena jag köpte igår och ett par svarta stövletter, tror jag. Annars blir det ballerina skor till. Vi får se imorn. Och imorn är det fredag igen! Skönt. Förhoppningsvis kommer mina skor på skopunkten då. Men ett par av dom tog slut innan jag hann beställa dom tydligen, så jag får bara 2 par. Tråkigt. Jaja. Får väl hitta nått annat par nån ananstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0