Tjenna tjenna

Idag sprang vi 3 kilometern på idrotten. Snacka om att jag har ont just nu! Var ju ute och sprang igår kväll också. Dubbel träningsvärk imorn då. Jag tog i så mycket jag kunde idag. Trodde jag skulle spy. Men det gjorde jag inte, som tur var. Jag sprang på 18 min. 1 min bättre än förra året! Woho!

Känns som att det är typ.. tisdag eller nått. Eller måndag. Hm. Vad är det för dag då? Just det. Torsdag. Tråkdag. Fast imorn är det fredag. Sen helg. Sen skola igen. Sen helg. Sen skola igen. Sen helg. Sen skola igen. Usch och blä. Fast vänta lite.. Det är ju snart höstlov, sen 2 veckor prao precis efter! Men vart ska man praoa nånstans då? Hm. Skulle vilja praoa på nån rolig affär. Typ din sko kanske? Nä, då skulle jag bara köpa massor av skor. Jag får se om jag hittar nått roligt ställe. Nån som har bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0