Tisdag

Har precis ätit lite knäckemacka. Äter det varje dag nu förtiden. Tillsamans med ett glas mjölk. Det är mycket bättre än de jag åt förut. Godis och sånt skit. Nu har jag slutat. Äter inte godis och dricker inte läsk. Men chips och popcorn kan jag ju få ta nångång på helgerna, eller om man ska på bio. Det ska bli skönt sen när mitt sötsug är helt borta, för de är de inte ännu. Börjar nästan gråta när jag ser godis. Saknar det så mycket! Men när sötsuget är borta så kommer godis inte smaka nånting. Hade godisförbjud för typ ett och ett halvt år sen. Snacka om att det var skönt att aldrig va sötsugen!

Sitter just nu och lyssnar på Ronny & Ragge låtar. Hahha! Nån mer än jag som gillar programmet? Fast serien är egentligen inte så jätte bra. Det finns många andra humorserier som är mycket bättre. Kvarteret skatan är en av mina favoriter. Jaja. Nu funderar jag på om jag ska springa ner på stan och hälsa på Emma, eller om jag ska städa klart här i lägenheten. Tror jag ska städa lite, sen tar jag stan. Vill se på ett armband från Indiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0