Packa är jobbigt

för jag vet inte vad jag ska packa ner. Pratade just med mamma. Hon påminde mig extra mycket om att ta med mobilladdaren. Bara för att jag glömde den en gång så behöver jag väl inte glömma den igen! Jag klarade mig faktiskt utan laddare i över en vecka den gången. Mobilen laddade aldrig ur. Jaja. Måste försöka lista ut vad som kommer att behövas. Shorts har jag lagt ner. 3 par. Sen har jag lagt ner 3 bikinis, 1 tunika och 1 t-shirt. Kanske räcker det i 10 dagar? Hm. Nej jag tror inte det. Bäst att jag går och kollar lite i min garderob. Vet inte alls va jag ska ha med mig! Men det ordnar sig. Har några timmar på mig att bli klar med allt. Ska göra massa läxor också. Fast dom tänkte jag göra på båten till fastlandet imorn. På 3 timmar hinner jag ju göra typ allt. Men nån kan man alltid göra ikväll. Kanske inte är på plugghumör kl 7 på morronen. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0