Onsdag

Oj vad lite jag har bloggat! Men idag ska jag försöka blogga lite. Vi åker ju till Italien imorn! Är såå förväntansfull! Ska bli superduper kul! Har massor med läxor. I nästan varje ämne. Missar ganska mycket på 7 skoldagar. Var tvungen att göra ett prova idag som dom andra ska göra i slutet av nästa vecka. Och det fick jag reda på igår! Så det var bara hem och plugga järnet! Skulle svara på 13 frågor från en text på 20 sidor. Inte så värst svårt, men det tog lång tid. Men provet var busenkelt. Klarade det på 10 minuter. Det var ingen match för smarta jag.

Föresten har det varit super duper bra väder idag. Varmt i solen. Gick hem med tjocktröja på mig. Trodde jag skulle smälta. Var tvungen att gå jätte sakta.

Ska fortsätta med packa. Först ska jag fylla min mp3 med bra låtar. Nån som har nått bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0