Onsdag

Idag är det onsdag. Första skoldagen den här veckan för mig. Sen är det bara imorn och fredag kvar, sen är det helg! Längtar. Jag hade jätte svårt att somna igår kväll, så jag är skit trött idag. Har haft idrott i skolan också. Men jag ska snart ut och springa. Sen blir det kanske friskis och svettis med Emma. Oj vad mycket träning det blir på en och samma dag. Imorn har vi idrott igen. Då ska vi springa 3 kilometern på tid. Usch. Har inte tränat på flera veckor. Därför vill jag springa ikväll! Men jag kommer säkert bara få massa träningsvärk. Om jag ska på friskis också, så blir det väl ännu värre. Brukar inte få särskilt mycket träningsvärk av att springa. Jaja. Får se hur jag gör. Men springa ska jag iallafall göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0