Nu ska jag gå och lägga mig

Så att alla vet det! Förresten så har jag just knölat i mig 2 bitar toblerone. Jag som hade godisförbjud! Men vad ska man göra då, när ens pappa har varit utomlands och kommer hem med en stooor toblerone (vit choklad dessutom!!) från tax freen? Man ska äta upp den! Inte kan jag låta den ligga nånstans och ruttna bort heller. Huh va hemskt om jag hade gjort det! Fast jag tänker inte äta den själv. Ska ha med mig den till skolan och bjuda med mig lite. Jaja. Nog babblat om choklad. Nu ska jag gå och lägga mig! Har lite sovmorron. Börjar halv 9!

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Och jag en bit Toblerone... Och två glas vin. Men bara en bit Toblerone. Och lite glass. Men bara en bit Toblerone. Och käk. Men bara en bit Toblerone.
Fattar du? Bara en bit Toblerone.
:-)

2007-09-27 @ 22:29:12
URL: http://ventileramera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0