Nästan färdig

Nu är jag nästan färdig med städningen. Tog en liten matpaus. Ska snart gå och göra mig iordning, för jag ska ta bussen till mamma kvart i fyra. Då vill jag inte åka i min städ-outfit direkt. Hehe. Ska nog duscha också. Jag vill inte gå omkring helt dammig, för det blir man om man storstädar våran lägenhet.
Föresten hände det en läskig grej nyss! Jag tog soppåsen och ställde den i hallen, sen när jag skulle gå därifrån så såg jag hur den började röra sig i en a hörnet! Precis som att något/någon var där i! Men sen såg jag att påsen bara höll på att ramla. Hehe. En annan läskig sak hände i morse. Det ringde helt plötsligt på dörren. Jag fick nästan hjärtstillestånd. Sprang och kollade ut genom dörrögat, men det stod ingen där. Hmm. Tänkte jag, och stod där i några minuter och kollade ut. Sen helt plötsligt kommer ett litet barn utsmygande från under trappan mittemot våran dörr! Hahahha! Då hade han/hon busringt på dörren och sen gömt sig där! Hahha! Kunde inte sluta skratta!
Nej nu måste jag tillbaka till städningen. Har suttit här alldeles för länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0