Måndag

Tänkte börja med att berätta vad jag och Emma gjorde igår. Vi var på bio och såg underbar och älskad av alla. Super bra! Jag och Emma skrattade som galningar åt en speciell scen. Hihih. Sen efter det så kände vi oss lite sugna på pizza. Eller Emma kände sig sugen på en pizza. Så pappa kom och hämtade oss vid bion och körde oss till en pizzeria. Så beställde vi en barnpizza att dela på, och satte oss längst in. Och då var klockan halv tio på kvällen!! Haha! Vi är lite knäppa. Vi bestämde att vi ska göra det varje söndag framöver! Ta en pizza halv tio på kvällen. Hihih.

Börjar kl 9 idag. Skönt att får sova lite längre. Men jag vaknade ändå tidigt, eftersom att Emma började 8:a. Sen kunde jag knappt somna om.
Nu är det bäst att jag äter klart min frukost. Ska snart gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0