Lördag

Det blev ingen bloggning igår. Hade fullt upp med annat. Först var jag i skolan, men jag gick hem typ kl 11 eftersom att jag fick migrän. Tog några tabletter och gick och la mig. När jag vaknade var klockan 14.00! Hoppsan! Madde skulle komma hem till mig typ kl 15. Men fick ett sms där det stod att hon inte hade vart i skolan idag, och att jag skulle komma hem till henne. Så jag gick dit. Hände inte så mycket. Vi gick till Cubus där jag köpte en tunika som jag kollade på i torsdags. Sen träffade vi Linnea och Natalie. Gick och köpte hårfärg med Linnea. Vi tänkte nämligen färga mitt hår innan festen. Men det blev inget av med det. Istället cyklade jag och Madde hem till mig och hämtade lite saker. När vi kom tillbaka började vi förfesta lite. Sen kom det lite folk. Dom satt mest och spelade kort eller var ute och rökte. Jätte kul. Men Madde och Natalie försökte få ihop mig med en kille! Haha! Hela tiden sa dom till mig att börja hångla med honom. Då skrattade jag bara. Sen satt jag själv i köket, då kom Natalie släpandes på honom och kastade ner honom i en stol brevi mig. Sen gick hon därfrån. Jaha. Tänkte jag. Det här var ju kul. Sen somnade han! Haha! Han gick och la sig i deras säng och sov där från klockan tolv, typ, och sov ännu när jag åkte hem kl tre. Haha! Det var riktigt roligt där! Hoppas jag får komma fler gånger. 

Ikväll blir det födelsedagskalas hemma hos min morbror. Ska snart ta bussen hem till mamma. Om jag orkar. Kom hem så sent inatt, och har värsta ont i halsen. Gick ut i kortärmat igår kväll. Smart jag är! Men jag frös inte. Alla andra hade vinterjackor på sig och stod ändå och frös. Men jag är lite galen!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Omg..what a night;)

2007-09-30 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0