Lååång rast

Har jätte lång rast från kl tio över tolv till tio i två. Sen har vi 2 lektioner i 1. Alltså vi har lektion med samma lärare efter och utan rast. Så man kan nästan kalla det 1 lektion. Men jag tycker vi kunde ta den där lektionen typ halv ett, så man kunde få sluta en timme tidigare. Vi frågade våran lärare, men han sa att vi måste va si och så många timmar varje dag i skolan, så det gick inte för sig nej. Blää. Jaja. Inget man kan göra nått åt. Men nu känns det nästan som att jag har slutat. Får va hemma i en hel timme. Ganska skönt. Men eftersom att jag sitter nästan hela tiden här vi datorn, så går tiden jätte fort. Jaja. Det blir nog inte så mycket mer data idag. Efter skolan ska jag ner på stan och kolla på Indiska efter ett armband och en sjal, sen ska jag träffa Madde och se hennes lägenhet. Sen ska jag till Lindex och hälsa på Emma. Köper nog lite smink när jag ändå är där. Efter det får jag springa hem, packa mina idrottskläder. Sen åker nog jag och äter nånstans med mamma. Sen blir det informations grej i skolan. Sen kanske det blir lite bloggning. Typ kl nio ikväll. Fullt upp idag. Fast när jag ska hem och hämta kläder, så kommer ju inte mamma direkt efter. Så då hinner jag nog sitta lite här. Oj va långt inlägg det blev. Nu måste jag sluta och skriva. Annars kommer ingen orka läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0