Läääängtar...

..tills nästa gång som Madde och Natalie ska ha fest!! Det var så otroligt roligt i fredags! Eller, kanske inte allt som hände var roligt, men i största allmänhet var det trevligt. Hoppas det blir nått på fredag. Om inte så vet jag inte vad jag gör! Vill inte sitta hemma iallafall. Det finns inget tråkigare. Man blir så rastlös. Jaja. Annars får jag väl ha fest här hemma själv då. Bjuda vår granne Barbro XD Hon lyssnar alltid på Elvis på högsta volym. Hon är cool hon!


Föresten så måste jag säga en sak! När jag åkte hem med bussen idag, så satt jag bakom en tjej som jag tyckte att jag kände igen. Efter att ha tittat på hennes spegelbild i fönsterrutan, så såg jag vem de va! Det var min bästis ifrån lågstadiet! Haha! Gissa om jag blev paff. Längesen jag såg henne. Eller, jag såg henne för typ 1 år sen, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0