Japp

Jag var ute och sprang! Och det var inte särskilt jobbigt heller. Min kondis är ännu bra! Typ.. ganska bra iallafall. Jag måste springa några gånger till innan jag får tillbaka det jag hade för några veckor sen. Men ska springa i övermorron också. Nu måste jag duscha av mig. Sen blir det nog lite tv tittande. Har lite läxor som ska göras. Bäst att göra dom först. Sen har vi prov nästa vecka också. Fick veta det idag, att vi har 2 prov. Ett på måndag och ett på tisdag, eller hur det nu var. Engelska och svenska. Ska nog gå bra.

Vill gå på stan och köpa nått! Typ nya skor, kanske en väska och ett par nya jeans! Har sett en väska som jag vill ha från friis & company. Super söt med en svart rosett på. Kostar 700 eller 800 tror jag. Får se om det blir nått köp. Har ju beställt en från h&m.

image385

Hittade även en snygg väska från laredoute som jag skulle kunna tänka mig. Dock i en annan färg.

image386

Gillade att den var ganska stor. Fast ändå är det nått som jag inte gillar med den. Kan inte sätta fingret på vad det är riktigt. Kanske dom korta handtagen? Hm. Svårt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0